برای حفظ آبروی همکار (خاطره ای بیاد ماندنی )
فکر می کنم شهریور سال 1380 بوده ، در آن زمان معاون مدیر کل دفتر برنامه ریزی وزارت آموزش وپرورش بودم ، معمولاً برای توجیه برنامه ساماندهی نیروی انسانی که مسئولیت آن را طی چهار سالی که در آن دفتر بودم بعهده داشتم ، به اکثر استانهای کشور می رفتیم ودر یک کارگاه آموزشی دو روزه از هرمنطقه آموزش وپرورش مسئولین بخش های مختلف در مرکز استان جمع می شدند والزامات نیروی انسانی که در قالب شیوه نامه ساماندهی نیروی انسانی از سوی ستاد تعیین وبه استانها ابلاغ می شد را توجیه می کردیم ، برای توجیه ....... (ادامه در قسمت ادامه مطلب )