برای حفظ آبروی همکار (خاطره ای بیاد ماندنی )

فکر می کنم شهریور سال 1380 بوده ، در آن زمان معاون مدیر کل دفتر برنامه ریزی وزارت آموزش وپرورش بودم ، معمولاً برای توجیه برنامه ساماندهی نیروی انسانی که مسئولیت آن را طی چهار سالی که در آن دفتر بودم  بعهده داشتم  ، به اکثر استانهای کشور می رفتیم ودر یک کارگاه آموزشی دو روزه از هرمنطقه آموزش وپرورش مسئولین بخش های مختلف در مرکز استان جمع می شدند والزامات نیروی انسانی که در قالب شیوه نامه ساماندهی نیروی انسانی از سوی ستاد تعیین وبه استانها ابلاغ می شد را توجیه می کردیم ، برای توجیه ....... (ادامه در قسمت ادامه مطلب )

ادامه نوشته

4سال تجربه در دفتر طرح وبرنامه وزارت آموزش وپرورش

4سال تجربه در دفتر برنامه ريزي وزارت آموزش وپرورش

ارديبهشت سال 1378 بود كه از سوي  مدير كل دفتر طرح وبرنامه وزارت آموزش وپرورش به خدمت در آن دفتر دعوت شدم ، وقتي در يك جلسه اي براي بررسي كار به آن دفتر آمدم با توجه به اخلاص وصميميتي كه در مدير كل وقت آن دفتر جناب آقاي احمد احمدي مشاهده كردم تصميم گرفتم علي رغم

ادامه نوشته